Honlapunk azért használ cookie-kat, hogy fokozza az Ön számára nyújtott élményt. Honlapunk használatának folytatásával hozzájárul a cookie-k használatához. Bővebb információ:https://webshop.adix.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

Gyakran Ismételt Kérdések

SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNI A VÁSÁRLÁSHOZ?

 

Igen, szükséges érvényes és sikeres regisztráció a vásárláshoz.

 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

 

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok elérhetőek:

Az Adix-Trade Kft. webáruházban megrendelt termékeket és a szállítás lehetséges költségeinek kiegyenlítésére többféle lehetőség kínálkozik a vásárlás folyamatában:
  • előreutalással, a következő OTP bankszámlára: Adix-Trade Kft. 11738008-20210586-00000000
  • utánvéttel, a futárnak vagy csomag ponton

 

 

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

 

Rendelés bruttó összértéke

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálatt

GLS CsomagPonton történő átvétel

 0 Ft-tól 24.999 Ft

1370 Ft

1370 Ft

 25.000 Ft felett 

ingyenes

ingyenes

 Utánvét díja 

400 Ft

400 Ft

 

 

MILYEN KISZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉRHETŐK EL?

 

Szemelőt tartva, hogy csomagjaid időben, biztonságban és megbízhatóan célba érjen  választásunk a GLS Hungary Kft. fuvarozó társaságra esett, amely a vásárlói visszajelzések alapján az egyik legmegbízhatóbb, leggyorsabb és legrugalmasabb futárcég az országban!
 
Elérhető szállítási módok:
  • GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
  • GLS CsomagPont - lehetőséged van GLS CsomagPont átvételi pont kiválasztására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb
  • Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet
 

MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOT?

 

Megrendelt termékedet igyekszünk a lehető leggyorsabb módon teljesíteni. A termékek kiszállítását logisztikai partnerünk hétfőtől-péntekig, munkanapokon végzi. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő  1-2 munkanapon belül kézbesíti azt, a pontos szállítási határidőt a megrendelés visszaigazolása tartalmazza.
Azonban nagyobb kampányok és ünnepek idején a rendelések feldolgozása több időt is igénybe vehet.

 

MI TÖRTÉNIK, HA A RENDELÉS KISZÁLLÍTÁSÁNÁL NEM VETTÉK ÁT A CSOMAGOT?

 

Semmi gond, amennyiben nem tudtad átvenni a csomagodat. A Gls a sikertelen kézbesítést követően még kétszer megkísérlik kiszállítani.  A kézbesítés időpontjáról sms-ben és e-mailben is értesíteni fog a GLS továbbá a futár telefonszámát is elküldik, hogy tudj időpontot egyeztetni vele.
 
 
 
HOGY KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET? ELÁLLHATOK A VÁSÁRLÁSTÓL?
 
A megvásárolt termék nem felel meg az elvárásaidnak? Nincs semmi gond, hiszen indoklás nélkül 14 napod van elállni a vásárlástól.
Amennyiben elállsz a vásárlástól köteles vagy a terméket számlával együtt haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől (annak beérkezésének igazolásától) számított 14 naptári napon belül személyesen visszavinni az egyik Adix-Trade Kft. üzletbe, vagy a saját költségeden visszaküldeni címünkre. 
 
 
HOVÁ KÜLDJEM VISSZA A TERMÉKET?

 

A terméket ide küld vissza:

  • Adix-Trade Kft.
  • 4029 Debrecen, Nyíl utca 80.

Kérlek, vedd figyelembe, hogy akkor add fel postára a visszaküldeni kívánt terméket, ha megkaptad a visszaigazoló e-mailt az elállási igényeddel kapcsolatban.