Leírás és Paraméterek
Az SMT 314 Extra lamellás csiszolótányér a megfelelő választás a professzionális felületkezeléshez - színesfém, - acél és - fa felületeken. Ez a lamellás csiszolótányér acél és színesfém felületeken használva mutatja meg valódi képességeit. Kiemelkedő sokoldalúsága és páratlan teljesítőképessége miatt különösen népszerű választás az acélszerkezetek, készülék- és konténergyártók és egyéb gyártóüzemek körében. Kiváló anyagleválasztás és magas leválasztási sebesség A másik fontos szempont a szerszám hosszú élettartama. Ez a teljesítményjellemző a gyakori szerszámcsere szükségességének kiküszöbölésével hozzájárul a zökkenőmentes és hatékony munkaeredményekhez. Ez a lamellás csiszolótányérhoz használt szemcséknek köszönhető. A cirkóniumszemcse egy önéleződő anyag. A csiszolási folyamat során a szemcsék folyamatosan friss és éles éleket hoznak létre. Ennek a csiszolókorongnak az alapját egy üvegszálas alátétlemez képezi. Bár rendkívül erős, az anyag elég rugalmas ahhoz, hogy a legkeményebb terhelésnek is ellenálljon. Ráadásul optimális erőátvitelt biztosít a munkadarabra. Az "Extra" termékcsalád tagjaként az SMT 314-es lamellás csiszolótányér vonzó ár-érték arányt kínál. kúpos forma kis felületekhez A 12°-os kúpos formával rendelkező SMT 314-es lamellás csiszolótányér tökéletes eszköz kisebb felületek megmunkálásához, például élek vagy hegesztési varratok eltávolításához. A kúpos lamellás csiszolótányérok keskeny csiszolófelületet képeznek, és az agresszív érintkezési felületnek köszönhetően különösen magas leválasztási sebességet biztosítanak. A lamellás csiszolótányérok többféle méretben és szemcseméretben kaphatók. Kifejezetten a nagy teljesítményű sarokcsiszolókkal való használatra fejlesztették ki őket. Minél nagyobb a lamellás csiszolótányér, annál kisebb a megengedett fordulatszám Az SMT 314 lamellás csiszolótányér megengedett fordulatszáma az átmérőtől függ. A csiszolólamellák úgy vannak elrendezve, hogy élettartamuk alatt optimális hatékonysággal működjenek. A biztonságot szolgálja a Klingspor által a csiszolólamellák és a csiszolótányérjaik hátlapja között létrehozott erős kötés.